A SEO keresőoptimalizálás
A keresőben való előrejutás, idegen szóval SEO (Search Engine Optimization) nem más, mint
keresőoptimalizálás. Mondhatjuk úgy is, hogy meg kell mondani a keresőmotornak, hogy a mi oldalunk megfelelőbb, mint másoké, és rakjon előre. Ha jól csinálja, akkor tuti, hogy a
SEO munkák eredményeként az oldala megjelenik a google keresési eredmények között. A keresőmotor eredményoldalai elején jelenik meg a keresőoptimalizálás hatására.
A keresőoptimalizálás másik ága a kereső marketing. Az optimalizálással más és más
keresőmotorokat célozhatunk meg, ideértve a képkeresést, a videokeresést, vagy a hírkeresést.
Természetesen elméletileg ezt az keresőoptimalizálást nem csak a keresőmotorokhoz használhatja, hanem például a Binghez, a Yahoo! és DuckDuckGo, mivel nem csak a Google létezik itt, de a googlenek a legnagyobb a piaci részesedése világszerte.
Miként végezhető a kereső optimalizálása?
A megadott kulcsszavak, amelyeket a felhasználók keresnek a keresőmotorokban nézve keresztül, központi szerepet rendelnek el a keresőmotorok optimalizálásában. Cégként elengedhetetlen, hogy a saját weboldala ne legyen megtalálható megfelelő kulcsszavakra keresési eredmények első oldalán.
Minden kulcsszónál ellenőrizhető, hogy mekkora a kereslet a szóra, vagy kifejezésre. Ha használja a Google Ads szolgáltatást is egy kulcsszóhoz, akkor még az is kiderül, hogy mekkora a konverziós arány. A keresőoptimalizálás nagyon sok intézkedést készít ki a honlap úgy, hogy
szerepel a magasan a Google eredményei egy adott keresési kifejezést.
Ezeken kívül nagyon fontos az oldalon belüli optimalizálás, melyet
On-Page SEO-nak hívnak. Első körben, mindig a saját oldalunkon kell rendet tenni, majd utána van értelme a
linképítésnek.